Musicarenje mrene i skobalja

Mušičarenje štuke, bucova i ostalih nesalmonidnih vrsta
Krambambuli_panc
fly fisherman

Musicarenje mrene i skobalja

Postby Krambambuli_panc » Fri Jun 19, 2009 3:27 pm

Pozdrav svima,

mozete li mi reci da li ste imali i kakva su vasa iskustva u musicarenju mrene i skobalja? Kojim vrstama musica biste pokusavali da ih "dobijete" na stapu? S' obzirom da sam pocetnik, mozete li mi napisati spisak naziva muva ili step by step (link ako vec postoji) za pravljenje muva?

Da li je neko mozda pecao na Zapadnoj Moravi ove vrste musicarskim priborom? Citajuci neke postove vidim da su ljudi pokusavali namenski da ih pecaju ali slabo ko je imao rezultata ili ja nisam pronasao. Takodje, na nekim stranim forumima postoje klipovi gde se moze videti da ljudi uspesno i ciljano love ove ribe - bar za mrenu sam nasao.

Hvala vam unapred,
Marko

bokac
fly fisherman

Re: Musicarenje mrene i skobalja

Postby bokac » Fri Jun 19, 2009 3:52 pm

O mušičarenju mrene postoji dobar članak u 1. broju Mušičar-a.
"There are 10 kinds of people in the world - those who understand binary and those who don't."

Krambambuli_panc
fly fisherman

Postby Krambambuli_panc » Sat Jun 20, 2009 10:49 am

bokac wrote:O mušičarenju mrene postoji dobar članak u 1. broju Mušičar-a.

Bokac, hvala puno na informacijama. :grin:

Da li jos neko zna nesto o musicarenju ovih riba...Ostali, da li ste imali iskustva u musicarenju ove ribe? Ne znam, meni kao pocetniku namecu se dva zakljucka...Ili da musicarenju mrene nije posveceno dovoljno paznje (iz bilo kojih razloga) ili ako jeste, onda je musicarenje veoma zahtevno, te je samim tim razlog zbog cega su mnogi odustali?

Marko

brankoogi
guide

Postby brankoogi » Sat Jun 20, 2009 11:12 am