pomoc za izbor predveza

Totalno mušičarenje
milojkoski
vuna

pomoc za izbor predveza

Postby milojkoski » Thu Nov 28, 2013 4:06 am

Zdravo svima na forumu ja sam pocetnik i sam nabavijo skoro sve opreme za musicarenje, jos uvek vezbam zabacivanje na travi ali problem je to sto imam dosta opreme ali neznam napraviti pravi izbor, imam nekolika predveza i neznam koji je najbolju za pocetnike inaci lovijo bi klena na reku pcinji i krivu u Kumanovo Makedonija. Pa ako moze mali pomoc da bi se lakse snasao koji predvez koji tippet da kupim i koje musice su za klena kao da vezem i koja duzina predveza bi mi odgovaralo za pocetak.
Ovo je link sa youtube https://www.youtube.com/watch?v=yDQe-iCVC3Y snimao sam moju opremu.
Hvala i pozdrav svima.

pex
master of fly fishing

Re: pomoc za izbor predveza

Postby pex » Thu Nov 28, 2013 7:03 pm

Neka ti predvez bude konusni, najbolje pleteni u duzini stapa plus nekih 30-ak cm strune na kraju, mozes i vise, oceni sam koliko ti je dovoljno dugacko da ti se ne mrsi...
ODGOVARAM SAMO ZA ONO STO SAM REKAO, NE I ZA ONO STO STE VI RAZUMELI...

milojkoski
vuna

Postby milojkoski » Thu Nov 28, 2013 10:35 pm

A pleteni je valjda taj zelini konac on u produzetak ima strunu ako si gledao video sto sam ga zakacijo valjda mislis na taj ili ako moze neki link da vidim sliku pa cu ja naruciti iz amerike
Hvala za pomoc.

simpson H
simpson H

Postby simpson H » Thu Nov 28, 2013 11:20 pm

pex wrote:Neka ti predvez bude konusni, najbolje pleteni u duzini stapa plus nekih 30-ak cm strune na kraju, mozes i vise, oceni sam koliko ti je dovoljno dugacko da ti se ne mrsi...

A zasto je "najbolje pleteni"? Svi klenarosi koje znam bez izuzetka su gadljivi na pomen pletenih predveza.
"A good gamefish is too valuable to be caught only once"- Lee Wulff 1938.

flydoc
Zlo sa Vlasini

Postby flydoc » Fri Nov 29, 2013 8:19 am